الجمعة، 4 أكتوبر 2019

حكايتنا شريف وغادة
</b>
ف البداية اعرفكم بنفسي انا شريف مهندس باحدي الشركات تعمل في *مجال تحسين وتطوير القاعدة الصناعية في مصر ، لا سيما الصناعات البتروكيماوية ، وتستخدم منتجاتنا في كل فصل من الحياة اليومية تقريبًا: حالات أقراص DVD وزجاجات المشروبات البلاستيكية والطبية المعقمة الأجهزة ومواد الاتصال البيولوجية وأنظمة التغذية المؤسسية.لكن سبتها لظروف خاصة وحاليا ف شركة تانية بعد تغير المجال
السن: 33
الميول: ف اعتقادي الشخصي هو الكذب وده لاني بتعامل بشخصيتين شخصية وهمية قدام الناس مهندس ف شركة بتروكيماوية
والشخصية التانية M3rsMraty ايوة انا بحب جدا اكون كده وهنحكي بالتفصيل الممل جدا ازاي وصلت لكده
المستوي الاجتماعي: ميسور الحال ومستقر ماديا
المستوي الثقافي: بتقن لغتين المانيا والانجليزية وطبعا المصرية لاني اكتشفت ان لما بكون في سفر مثلا ونقابل حد عربي قليل جدا لما بيفهم كلامي فبنضر نكمل بالانجليزية
الوصف: قمحاوي زي كتير من المصريين لون البشرة الطيبة لو تفهمو مقصدي
الطول: 178
الوزن : 79 حاليا لاني كنت 95 بس بعمل دايت وكورسات تخسيس وحجات كده صعبة جدا لان جسدي من النوع اللي بيقبل زيادة بسرعه جدا وده كان سبب رئيسي ف تحررنا وهنتكلم عنه بالتفصيل
غادة حبيبتي ومراتي
الاسم : غادة
السن: 30
المهنة: مجال الملابس لانجيري حجات خاصة بالنساء
بيع شراء حجات زي كده يعني علشان بس تكسر ملل البيت خصوصا انها فضلت 3 سنين بدون عمل بحكم الحمل سنة والولادة والرضاعة سنتين
الوصف: هتشوفو الصورة وانتو احكمو

لاطفال: رودي حاليا 5سنوات وليها ف حكايتنا فاصل صغير كان سبب مشكلة كبيرة بس عدت ع خير
كده اعتقدت كتبت كل بياناتنا مع التغير طبعا ف حجات بسيطة جدا للامان مش اكتر
اولا ف البداية

( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
الفصل الاول:
كيفية الارتباط بغادة
ف البداية كنا ساكنين ف نفس المنطقة الشعبية بحي المطرية
اللي معروف عنه القرب والمحبة والود بين الجيران وبعضها غادة كانت ف الدور الثالث
وانا كنت ف الدور الرابع كنت ساكن لوحدي لاني باختصار والدي وولدتي متوفين
وكنت عايش مع خالتي وخالتي ده كانت مسنة ونظرها ضعيف جدا ومحبتش اكتب حاجه عنها
لانها حاليا توفت فمش هقدر اتكلم عنها غير انها هي اللي ربتني من وانا عندي 11 سنة
لما والدي وولدتي اتوفو نتيجة حادث اثناء سفرهم اسكندرية اللي كان عندي منها عقدة
لحد ما كبرت وراحت لحالها بعد ماروحت وتابعت مع دكتور لمدة زمنية كبيرة
المهم عرفت غادة بعد 10 سنين من انتقالي لخالتي كانو لسة جايين يسكنو ف البيت
بعد ما والدها اتوفي بمرض السرطان ربنا يعافينا ويعافيكم
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
بدات لما كنت بكون واقف ف البلكونة وانا من النوع اللي منعزل تماما يعني مليش صحاب نهائي يدوبك مذاكرة ليل ونهار والبلكونة وام كلثوم وبكتب شعر اللي طبعا مبعرفش اكتبه غير بعد 12 بليل وانا ف البلكونة ساعة الالهام بتنزل عليا ف الوقت ده كنت بفضل ف البلكونة لحد مثلا الفجر وانزل اصلي واطلع انام ويومي هو هو كل يوم مفيش جديد
كنت ف مرة واقف ف البلكونة وشفت غادة بتنشر هدوم
زي اي بنت عادي جدا بس لفت نظري انها مش لابسة الحجاب ولا الطرحه لانها كانت محجبة ف الوقت ده شعرها بنفس الصورة ده متغيرش


انا كنت بشرب سيجارة وفضلت باصص عليها من فوق تقريبا كده لاحظت وقوفي ف الوقت ده يمكن من دخان السيجارة معرفش المهم لقتها دخلت ولبست ايشارب ومتكلمتش ولا حتي انا وبدات مش عارف افكر فيها واكتب لها جوابات اللي كان ع ايامنا ف الوقت ده طبعا بدون اسم بس كنت مثلا بكتبلها انتي جميلة جدا مرة ومرة تانية معجب ونفسي اتكلم معاكي وكل الجوابات ده كنت برميها من البلكونة اللي غبائي ف الوقت ده مفكرتش ازاي حد هيرميلها جواب وهي ف الدور الثالث بس مش عارف ده اللي جه ع بالي ف الوقت ده فضلت ع كده حوالي شهرين تلاته الغريب انها متكلمتش ولا ردت وكنت طبعا بقول لنفسي لازم اتشجع واكلمه مباشر او حتي افتح اي كلام معاها غادة مكنتش بتخرج نهائي صعايدة ومعروف ان الصعايدة دمهم حامي جدا جدا عمها اللي كان بيجي يزورهم ويصرف عليهم ويشقر من وقت للتاني المهم انا فاتحت خالتي ف الموضوع وقلتلها خالتي ايه رائك ف غادة اه نسيت غادة وخالتي ومامتهم كانو ع طول قاعدين مع بعض. كنت بسند خالتي انزل اخبط الاقي امها تفتح الباب ازيك ياشريف يا ابني عامل ايه واخبار مذاكرتك تعالي خش اشرب حاجه وكل مرة اقولها كويس ومش هقدر معلش واسيب خالتي واطلع للشقه افتح تلفزيون
او استحمي مثلا المهم حياتي كانت فارغه تماما بس المرادي مقولتلهاش كده ودخلت مع خالتي طبعا كانت خالتي : لما تعزم عليك خش معايا وهي مش هتقول حاجه اللي عرفتو بعدها ان خالتي حكت لام غادة وهي وافقت اني اتقدم لغادة وده كان سبب رئيسي انها تحلف اني لازم ادخل المرادي وفعلا دخلت الشقه
شريف: يارب ياساتر
خالتلي : مستورة بحسك ياحبيب خالتك
ام غادة : بتضحك معرفش ليه
انا اتحرجت دخلنا قاعدنا ف الصالة عندهم مكنش فيه انتريه كان مجرد قاعدة عربي بس ايه حاجه بجد مبهرة جدا او يمكن عادية بس علشان اول مرة ادخل عندهم انبهرت بيها
ام غادة : اعملك قهوة ولا شاي ياحبيبي ولا تحب نجبلك ازازة كاكولا
شريف: لا اعملي شاي انا مش عاوز اتعبك معايا
ام غادة: تعبك راحه ياحبيبي ياغادة ياغادة تعالي سلمي ع خالتك وشريف ابنها
غادة داخلة علينا كانت لابسة عباية بيتي مش ضيقة ولا واسعه اللي هي عادية صدرها متوسط مدور
قمر بدر داخل علينا
(بحكم اني متربي مع خالتي فكان اغلب الناس عارفين انها امي مش خالتي)
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
غادة: ازيك يا ماما وباستها
وهنا كانت بتقول ل خالتي يا ماما
ام غادة : ايه ياغادة مش هتسلمي ع شريف ولا ايه ده اول مرة يدخل عندنا
غادة: اذيك يا باش مهندس
شريف : انا تنحت كده صوتها ملائكي قلتلها كويس
ام غادة: ايه ياشريف انت روحت فين بصي ياغادة اعمليلي انا وخالتك اليانسون
وشريف عاوز شاي
غادة: حاضر ياماما
( وسابتنا ودخلت تعمل المشاريب )
ام غادة: عامل ايه ياضنايا بخير كده
خالتي: هيعمل ايه يعني مغلبني ومبيسمعش الكلام
شريف: انا اقدر ياست الكل برده دنتي تؤمريني انا مليش بركة الا انتي
ام غادة: مؤدب ومحترم ياشريف
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )


غادة: اتفضلو وحطت الصينية اللي عليها المشاريب ولسة هتمشي
ام غادة: استني ياغادة اقعدي معانا عوزاكي ف حاجه
غادة: خير ياماما
ام غادة: بصي يابنتي انا ربيتك ع الحلال وشريف جاي طالب ايدك بس هو محروج
شريف: ايه بتقولي ايه يا ماما
خالتي: شريف اسكت انت انا حكيت ل ام غادة ع كل حاجه وهي موافقه وبعدين مش هتلاقي احسن منك دنت متربي تحت عنيها
ام غادة: شريف انت ي ابني اللي مخلفتوش
غادة: ايه ياماما اللي بتقوليه ده ازاي بس
ام غادة: بصي لو الجدع مدخلش من الباب كان هيبقي فيه تصرف تاني فكرك الجوابات اللي كنت بلاقيها ف البلكونة ده جت منين
شريف: انا هقوم امشي
ام غادة: اقعد ياولا انت هتكبر عليا ولا ايه متقوليلو حاجه يا ام شريف
خالتي : يابني انا مش عيشالك ولازم افرح بيك قبل ما اموت ولا انت مش ناوي تفرحني واشوف عيالك
شريف. : طبعا يا ماما بس انتو فجئتوني بكده يعني انا مش عارف
ام غادة: واد ياشريف بطل مناهدة انا هاخد امك وهندخل جوة نشرب اليانسون قوم ياواد دخل الكوبايتين دول ف الاوضة جوة وتعالي اقعد مع غادة اتكلمو لو عجبتو بعض
شريف: رحت مقاطع امها ف الكلام حاضر يا امي وروحت شايل الصينية بالكوبايتين ودخلت ودتهم
خالتي : قوميني يامرات ابني وخلي بالك م الواد ده زيك غلبان
غادة. : حاضر ياماما بسرعه كده بقيت مرات ابنك قومي هاتي ايدك
شريف : دخلت الصنية ورجعت قعدت ف الصاله مش عارف هقول ايه ولا هتكلم ازاي وعمال افكر معقولة خالتي عملت كل ده من غير متعرفني بس لو كنت عرفت مكنتش دخلت وفضلت اهلوث باي كلام اللي هو طبعا خارج من فرحتي هقعد مع غادة اللي بقالي 3 شهور ارميلها ف جوابات واتحجج بخالتي علشان اشوفها يااااه وامها تطلع بالجمال ده والطيبة معقولة انا مش مصدق عيني كاني بحلم
غادة: جت وقاعدت قدامي
ايه مش هتتكلم ولا ايه
شريف: غادة كنت مفكر انها خجولة جدا وراسم صورة ليها البنت المنكسرة اللي هتنبهر بالمهندس وكده طلع ان كل ده فانكوش وطلعت جريئة او يمكن مش عارف بس اللي اعرفه اني اتشديت ليها اكتر واكتر واكتر
غادة: بص ياشريف انا عارفه انك بتكتبلي جوابات وترميهالي م البلكونة بس انت متزعلش مني
شريف: لا طبعا ازعل ايه دنا ازعل م الدنيا كلها الا انتي جدا
غادة: انت غبي فيه حد يرمي جوابات ف بلكونة ف الدور الثالث طب احنا ع الشارع مفيش حد قصادنا واللي جمبنا ورشة دور واحد وانا ف الثالث مين بقي اللي هيرمي جواب متعلق ف مشبك من الشارع للثالث بعقلك كده
شريف: انا تصدقي عندك حق ازاي مفكرتش ف كده بس انتي مش عارفه انا معجب بيكي ازاي
غادة: وانا كمان معجبة بيك خصوصا الاشعار اللي كنت بتكتبهالي انت اللي بتكتبها فعلا ولا ناقلها من حد ولا ايه
شريف: لا انا اللي بكتبها انا بحب الشعر وده حاجه ع ادي يعني متحسبش شعر
غادة بص ياشريف انا فيه شوية حجات كده هقولك عليها علشان اعرفك اكتر
شريف: اتفضلي
غادة: حبيت قبل كده وايه اللي خلاك معجب بيا وعاوز نرتبط وفين صحابك انا مبشوفش حد بينده عليك مثلا بتقعد ع القهاوي
شريف: غادة ممكن تسمعيني اولا انا حبيتك علشان معرفش غيرك عارفه ده معناه اني مبنزلش م البيت مليش صحاب ومبحبش قاعدة القهاوي نهائي ومشفتش حد غيرك علشان احبه انتي وبس اللي كنتي ف عيني حتي ف المواصلا وانا رايح الكلية او راجع مبشوفش غيرك ف عيني وبس غادة انا بجد بحبك وعاوزك تكملي معايا حياتي موافقه ولا ممكن تصلي صلاة استخارة وتردي براحتك
غادة: موافقه ياشريف وانا زيك من غير ماتسال بس وكنت بحب حد قبلك قبل ماننقل هنا بس محصلش نصيب ومحصلش بينا اي حاجه وكل واحد راح لحاله
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
فارجوك منتكلمش ف الموضوع ده واحترم اني مرضتش اكدب عليك او اخبي تمام
شريف تمام ننده ع مامتك بقي علشان كده كتير ولا ايه رأئيك
غادة: ماشي وبعدين تكلمها ف التفاصيل لان عمي اللي هيقابلك مكان بابا **** يرحمه
شريف: ماشي بس انا اول مرة شفتك فيها بدون الطرحه وانتي مش مفارقه خيالي انتي بجد جميلة جدا
غادة: عارفه لما يا استاذ طفيت سيجارتك وقعت ع الغسيل وانا بنشر عرفت انك واقف فرحت دخلت لبست الايشارب ورجعت تاني
ام غادة: دخلت علينا ايه يولاد نقول مبروك
غادة وانا ف نفس الوقت: اه ياماما بصينا لبعض وضحكنا
خالتي بتنده م الاوضه التانية
خالتي: ياغادة يواد ياشريف انتو نسيتوني ولا ايه
شريف: انا دلوقتي ياماما عاوز اعرف ايه اللي هيحصل طلباتكم وغادة قالتلي اني هقعد مع عمها الكبير والتفاصيل
ام غادة: حملك حملك كل ده هعرفهولك متستعجلش بس المهم دلوقتي انت ولا قعدت مع غادة ولا تجيب سيرة الليلة قدام عمها لحسن ممكن يولع فينا وفيك انت كلمت امك وامك كلمتني وانا هكلم عمها وتقعد معاه ماشي
شريف: ماشي يا ماما
(خالتي جت بعد ماغادة راحت قومتها وقعدت معانا وسامعة الكلام كله )
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
خالتي: يا ام غادة انتي تتصلي ع عم غادة يجي بكرة فاتحيه ف الموضوع وانا هكون معاكي وشريف مش هيكون موجود علشان لو محصلش نصيب يبقي خلاص لو حصل نحدد معاد او انده ع شريف ينزل يكلمه ونتفق بقي علشان العيال تفرح ببعض واحنا نفرح بيهم ولا ايه يا بت ياغادة
غادة: طبعا يا ماما
خالتي: اطلع انت ياشريف ومتنساش لو هتنام نزل السبت لغادة وحط المفتاح فيه انت نومك تقيل وانا مش حمل مناهدة ومنادية عليك اه
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )

شريف: انام ازاي بس يا ماما بعد اللي حصل ده انا ممكن افضل صاحي لشهر قدام مش هنام قبل ما اقابل عم غادة ويارب يوافق بس حسك معانا برده يا ماما
ام غادة: حاضر ياجوز بنتي روح انت بقي وخلي بالك من نفسك ومتفضلش تجري كتير فوق السقف بحس انه هيقع علينا
شريف حاضر ياماما ده عجلة تخسيس وحياتك مهعمل صوت تاني انا همشي مع السلامة ياغادة
غادة: مع السلامة ياشريف خلي بالك من نفسك
شريف: وانتي كمان ياغادة خلي بالك من نفسك
ام غادة: ايه يواد انت وهي هتفضلو ساعه ف السهوكة ده يالا يواد اطلع من سكات بقي لحسن اغير رائ
شريف: لا تغيري ايه دنا ماصدقت حاضر يا ماما مع السلامة
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
وده الفصل الاول من حكايتنا انتظروني ف الفصل الثاني ( الزواج )
اتمني تقدروا بس اني بحب التفاصيل وبحاول اعيشكم نفس الاجواء
اللي عشتها بنفس التفاصيل بتاعتها
انتظرووووني ï؟½ï؟½ M3rsMratyï؟½ï؟½

الجزء الثاني

( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
الفصل الثاني من حكايتنا ( الزواج )
نبذة مختصرة عن الفصل الاول سريعا
ساكن مع خالتي وغادة اللي بحبها ف الدور اللي تحتي
عرفت خالتي اني بحبها وعاوز اتجوزها خالتي كلمت ام غادة ف الموضوع ووافقت ومنتظر اني اقابل عم غادة الصعيدي دمه حامي وصعب التفاهم معاه ودلوقتي مع.
الفصل الثاني من حكايتنا ( الزواج )
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
بعد ماطلعت من عند غادة
(دار الحوار ده بيني وبين نفسي)
معقولة خلاص انا وغادة هنكون ف بيت واحد اخيرا بقالك 3شهور ترميلها ف جوابات وبضحكة هستيرية عاليه بقي يا غبي ترملها جوابات من الرابع للبلكونة بتاعتها اللي ف التالت طب ازاي مفكرتش ثانية ان محدش هيعرف يرمي ورقه من الشارع لبلكونتها بس مش مهم المهم دلوقتي ان خلاص ربنا حققلي حلمي وهتجوزها ونتفسح سوا ونقضي شهر العسل ف شرم مثلا لا امريكا لا مطروح حيلك حيلك امريكا ايه ومطروح ايه انت اتجننت ينهار ازرق انا من دلوقتي بكلم نفسي هههههههه وبرد عليها كمان هههههههه لا اهدا كده شوية متنساش عمها دنت حي**** مكلم امها ولسه حتي مقرتش فاتحه ولا قابلت عمها ربنا يستر
وقلت اغير هدومي واخد شاور وبعدها اتغدي وانام ياتري خالتي عملت اكل ايه المهم دخلت الحمام شباك الحمام عندي بيطل عليه منور كبير واي صوت ف المنور يعني الناس بتكون سامعه بعضها انا بطبعي بحب اغني ادندن اي تخاريف من تاليفي ويومها فاكر كويس جدا غنيت الحته ده
غادة يا قلبي
يانن قلبي
خلاص هتيجي
وتبقي جمبي لاخر العمر
نسيت اعرفكم ان الدور الارضي والتاني كانو مقفولين بحكم ان صاحب البيت اصلا مسافر من كذا سنة واحنا طبعا عقد قديم وام غادة كمان بالايجار حجات رمزية

حجات رمزية اللي هو بنيجي اخر السنة ونجمع الايجار مرة واحدة ونروح البنك نحكه ف حساب ابن صاحب البيت اللي هيكون لينا لقاء معاه ف فصل تاني من فصول حكايتنا
(حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
خلصت الدوش بتاعي ولبست هدومي ورحت ع التلاجة اشوف اي حاجه اكلها ملقتش اكل فقولت خلاص انزل اشتري حاجة اكلها وطبعا الفلوس اللي بنصرف بيها ع البيت من فوائد حسابي ف البنك غير المعاش اللي طلعلي بعد حادثة بابا **** يرحمه المهم قلت انزل اشتري حاجه ناكلها وكمان علشان خالتي ولقيت الباب بيخبط جامد
رحت اشوف مين لقيتها غادة ايه مالك ف ايه
غادة : الحقني ياشريف ماما تعبانة
شريف : تعبانه ازاي ورحت نازل معاها قفلت الباب ونزلت جري لقيتها خالتي تعبانة جدا لان غادة كانت بتقولها يا ماما ولما طلعتلي مفهمتنيش انهي ماما فيهم
نزلت جري اجيب تاكسي واطلع بيها ع اقرب دكتور جبت التاكسي لقيت احمد جاري كان نفس جسمي بس كان ليه صيت الاحترام والادب مكنش ليا خلطة بيه نهائي بس لما شافني نازل جري وراجع لقيته دخل البيت ورايا وطلع لقاني بسند ف خالتي راح قال
احمد: يارب ياساتر ايه يا ام شريف الف سلامة عليكي اوعي انت ياشريف
شريف: هتعمل ايه يا احمد وبعدين مفيش حاجه مش عاوز اتعبك معايا
احمد: انت عبيط يابني الجيران لبعضها وبعدين في حد يسند واحدة مش قادر تصلب طولها افرض وقعت منك
شريف: انا انا وتهتهت ف الكلام كده معرفش للحظات لقيتني عاجز عن الكلام كاني معجب بيه جدا ومش متخيل او بمعني اصح مكنتش جربت احساس ان يكون ليك حد وقت شدة صاحب مثلا جار وكده لان زي ما قولتلكم قبل كده اني كنت منعزل عن الحياة تماما مقضيها شعر وبلكونة ومذاكرة وبس
احمد: افتح الباب الدرفتين بسرعه ياشريف
شريف: حاضر ومن هنا حسيت انه زي اخويا بجد اللي اللي مكنش عندي ف دنيتي قلتله حاضر وجريت ع الباب فتحت الدرفه التانية ولقيته شال خالتي كان جسمه رياضي بيلعب جيم وعضلات وحاجه يعني تملي العين وده كان سبب ف التعارف بينه وبين مراتي بعدين
المهم دلوقتي لقيته شالها ونزل ع السلالم وقال للسواق بتاع التاكس
احمد: اطلع ياسطي بينا ع مستشفي الجنزوري اللي ف سرايا القبة عند قصر الطاهرة
سواق التاكس: حاضر ربنا يقومهالكم بالسلامة وتطمنو ع الست الوالدة
شريف: متشكرين يا اسطي وطلعنا ع المستشفي ودخلت طواري وفضلنا قاعدين انا واحمد ف المستشفي حوالي 5ساعات لحد ما خرجت معانا تاني كان عندها حجات كتير علشان السن والدكتور قالي خلي بالك منها ومن اكلها لازم تاكل كويس ومتعملش اي مجهود نهائي
وطبعا قلتله حاضر واحمد وقف تاكس ورجعنا البيت وطلعنا الشقه ودار الحوار ده
خالتي: يابني انا مش عارفه اقولك ايه شريف سبنا لوحدنا عوزة احمد شوية
شريف: حاضر يا خالتي
احمد: بلاش تتكلمي وريحي جسمك وهبقي اطمن عليكي من شريف لو عوزتي اي حاجه انتو ناس محترمة وعمرنا مسمعنا حاجه وحشة عليكو
خالتي: يواد بطل مناهدة مش قادرة انا عوزاك تعتبرني زي امك ده كانت الوحيدة اللي بتيجي تقعد معايا قبل ما تموت **** يرحمها يا احمد عوزاك تاخد شريف صاحب واخ ليك شريف وحيد وملوش حد غيري وانا خلاص زي منت شايف رجل برة ورجل جوة والمكتوب هنشوفه
احمد: ربنا يديكي طولت العمر يا ام شريف متقوليش كده وشريف انا بحاول اتعرف عليه بس هو مبينزلش ولا حتي بيخرج ع طول بشوفه لوحده بليل ف البلكونة بس علشان خاطرك انا هعتبره اخويا ملكيش دعوة انتي المهم ركزي ف صحتك
خالتي: اوعدني متجبلوش سيرة باللي قولتهولك ده ياقلب امه حساس اوي مش عاوزة اكسر بخاطره
احمد: حاضر يا ام شريف
خالتي: يواد قولي يا خالتي ايه ام شريف ده
ولا انا مش خالتك
احمد: حاضر ياخالتي
خالتي: ياشريف ياشريف تعالي وصل اخوك
شريف: انا كنت بتصنت عليهم ومبقتش عارف اقول ايه. وليه سكت مردتش اني ادخل والغريب ليه مضايقتش بالعكس كنت حاسس ان احمد ده هيكون صاحب بجد خصوصا بعد اللي عمله النهاردة مع خالتي المهم رحت لخالتي
شريف: اؤمريني ياست الكل
احمد: ملكش دعوة بست الكل انت تيجي تنزلني وتروح تشترلها عشا حلو كده ( ولقيته باصص لخالتي وقال) ولا اقولك تعالي ننزل سوا نشتري عشا ونرجع نقعد مع بعض شوية انا فاضي وموريش حاجه وكده كده انا بكرة اجازة
شريف: ماشي وانا كمان ونزلنا اشترينا العشا وقاعدنا مع بعض خالتي نامت ودردشنا شوية قصيرة ونزل
بعدها لقيت الباب بيخبط انا قولت اكيد احمد نسي حاجه
شريف: ايوة جاي اهو وفتحت لقتها ام غادة وغادة
ام غادة: ايه يابني مش كنت تطمني عملتو ايه دنا قاعدة مش ع بعضي خالتك صاحية ولا نايمة
شريف: لسة نايمة اصحهالك تعالي اتفضلي
ام غادة: لا بكرة هطلعلها من النجمة اقعد معاها خليها نايمة متقلقهاش
((كل ده وغادة متكلمتش بحرف حسيت كده من نظراتها انها بتدور ع حاجه عاوزة تقول حاجه بس متكلمتش))
شريف: ماشي يا ماما حاضر هسبها وهعرفها الصبح انك جيتي لو صحيت بدري
ام غادة: شريف عم غادة جالنا وانتو ف المستشفي عرفته انك طالب ايد غادة وهو مستنيك بكرة انا حاولت اقوله ياجلها علشان تعب خالتك بس هو مسافر ليبيا الشهر الجاي وهيرجع بعد 3 شهور
شريف: ماشي يا ماما اللي فيه الخير ربنا يقدمه
ام غادة نزلت وانا دخلت نمت وتاني يوم طلعو يقعدو مع خالتي وانا روحت لعم غادة واتكلم معايا ووافق بس بشرط ف خلال شهر اكون جاهز قولتله معنديش مشكله بش غادة هتقعد معايا ف نفس الشقه خالتي تعبانه وميصحش اسيبها بوحدها ورينا حنن قلبه اللي الظاهر كده غادة

ام غادة كان ليها دور فيه قالي موافق وفعلا بدات اني اجهز شقتي بسرعه جدا واحمد كان واقف جمبي ف كل حاجه ايد ب ايد وعملنا فرح وفرحت خالتي انا جريت ف احداث الفصل ده بس علشان متزهقوش خصوصا ان خالتي تعبت تاني وعلاقتي باحمد اتوطدت اكتر
وجينا يوم الفرح مسبنيش وعزم ناس كتير جدا و**** فعلا ده اكتر من اخ وغادة اعجبت بيه ومعرفتش كده غير بعدين
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )

وده الفصل الثاني من حكايتنا انتظروني ف الفصل الثالث ( مشاكل ف التفاهم )
اتمني تقدروا بس اني بحب التفاصيل وبحاول اعيشكم نفس الاجواء*بس ف الفصل ده اختصرت لان اغلب الاحداث كانت عن خالتي واعذرونيي بجد مش حابب اتكلم عليها او ادخلها ف حكايتي اكتر من كده

انتظرووووني. M3rsMraty

الجزء الثالث

حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
وذي ما اتعودنا بنكتب ف بداية كل فصل نبذة مختصرة عن الفصول السابقه بحيث لو حد قرا قصتنا ونسي ميرجعش يقراها م البداية والقصه تكون مملة معاه

نبذة مختصرة عن الفصل الاول والثاني سريعا*
انا ساكن مع خالتي وغادة اللي بحبها ف الدور اللي تحتي
عرفت خالتي اني بحبها وعاوز اتجوزها خالتي كلمت ام غادة ف الموضوع ووافقت ومنتظر اني اقابل عم غادة نبذة مختصرة. للفصل الثاني ( الزواج. )
عمها وافق بسرعه لانه مسافر غير اني مقتدر فكانت التجهيزات سريعه واللي احمد وقف فيها معايا وبدات نظرات اعجاب من غادة لاحمد اللي مخدتش بالي غير بعدين وغيرتها من اعجاب ل احتياج جنسي بين الاتنين وده اللي هنعرفه بعدين ودلوقتي مع احداث
الفصل الثالث من حكايتنا ( مشاكل ف التفاهم )*
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
ف بداية الفصل ده بالتحديد وبعد شهر من الزواج خالتي اتوفت وعذرا مش هكتب ايي تفاصيل عنها لاني بجد محتاج اني اكون راجل بس خلاص الاوان فات ع كده واتحولت لحد تاني انا معرفوش ومكنتش عاوز اعرفه
ونعيش بقي ف احداث الفصل الثالث
طبعا عارفين ان غادة تقريبا زي مكنش ليها حد ولا حتي اصحاب بس لما خالتي اتوفت بدات تزن عليا انها تجيب امها تعيش معانا وده ضايقني جدا جدا مش علشان معترض ع وجودها معانا لا بس مكنتش قادر اتخيل حد تاني مكان خالتي لاني كنت بجد متعلق بيها جدا جدا
جيت ف يوم من شغلي كالعادة غادة بتجهزلي الغدا نتغدا وافضل ع النت شوية شويتين تلاته اربعه اللي هو مفيش جديد هي ف اوضتها وانا ف الانتريه طول الوقت
وزي كل يوم الا ان اليوم ده كان غريب
البداية لما الباب خبط وانا كنت قاعد بالشورت عادي جدا فتحت الباب لقيت رشا نسيت اعرفكم برشا ده واحدة لسة متزوجه قريب ف
في نفس شارعنا علي بعد اربع خمس بيوت كده وكانت حضرت فرحنا بحكم ان احمد كان عازم جوزها مصطفي وده ملوش اي دور ف قصتنا لانه من الناس اللي طول الوقت همها ع القرش فكان مسافر باستمرار مصادفش غير مرة او اتنين اللي شفتهم فيها وكمان حضرت فرحهم قبل ما اتجوز بحوالي اسبوعين كان احمد خدني وروحنا ف محاولة منه اني اتاقلم مع الناس واتعرف باصحابه وكده ودار الحوار ده ع الباب لثواني معدودة
شريف: ايوة جاي اهو فتحت الباب بالشورت
رشا: انا رشا مرات مصطفي جاركم ف الشارع غادة موجودة واسفه لو جيت ف وقت غير مناسب
( وده طبعا بعد ماشفتني بالشورت القصير والفانلة. جو حر بقي )
شريف: لا ابدا مفيش حاجه ثواني اندهلك غادة
ورحت نديت غادة قلتلها في واحدة عوزاكي اسمها رشا
غادة: اه قولها جايالها هغير هدومي واطلعلها
شريف: ماشي ياحبيبتي ورحت ضاربها ع طيزها ضربة خفيفة خصوصا لما شفتها بالقميص الاسود بس هنا فيه حاجه غريبه مراتي لما دخلت عليها لقتها بتصور نفسها هي بتحب التصوير بس اللي يصور نفسه ليه ترفع القميص وتتصور ولما دخلت ليه اتلهوجت بس مخدش ف بالي وقلت عادي بس ازاي مخدتش بالي انها جميلة كده كاني اول مرة اشوفها مش بقولكم ملل وخرس زوجي وطلعت ل رشا
شريف: ثواني خي جايالك بتغير هدومها اتفضلي
رشا: لا شكرا انا هقولها حاجه وماشية ع طول
شريف: اللي تشوفيه ولقيت غادة جاية اهي غادة جت
غادة: ايه يارشا فيه ايه ممكن ياحبيبي تسبنا لوحدنا شوية ف الانتريه وخش انت اوضتك
شريف: طبعا يا حبيبتي مفيش مشكلة وسبتها ومشيت واستغربت جدا ايه اللي عرف غادة برشا وبعدين اللي يقابل حد مش يقوله ازيك مثلا اتفضل ولا ياخده وش كده ايه يا رشا عاوزة ايه انا قولت لا بقي ده كده في انه ف الموضوع
ع كل حال احاول اسمعهم يمكن اعرف في ايه بينهم
بس للاسف معرفتش اسمع حاجه لانها ملهاش صوت اللي هو واطي جدا فاتاكدت انهم بيخبو حاجه عليا ومن هنا يدات الخلافات اللي بجد بينا وشوية ولقيت رشا ماشية بعد ما سمعت الباب بيتقفل
رشا: خلاص يا شريف رشا مشيت لو عاوز تطلع اطلع
شريف: لا مش هطلع بس عاوز اعرف انتي تعرفيها من امتي وفين وياتري ده اول مرة تيجيلك فيها ولا ايه ممكن تفهميني
غادة: شريف انا تعبانه وعاوزة انام دلوقتي
وراحت قلعت لبسها كله حتي الاندر وقالتلي
غادة: اطلع ياشريف اقعد ع النت زي مايتقعد كل يوم
شريف: قصدك ايه ياغادة انا بقعد ع النت علشان انتي مش معايا ودايما لوحدك يدوبك بتجهزيلي غدا وتدخلي اوضتك وتسبيني فبضطر افتح النت واقعد عليه علي ااقل النت مش هيتخانق معايا كل شوية عمال ع بطال
غادة: انت عارف ان كلامك مش صح انا مضايقه بس علشان كل ما اجبلك سيرت امي تطلع معانا تزعل
شريف: يا بنتي انتي مجنونة هي امك بعيد ده تحتينا دنتي لو خبطتي برجلك ع السقف هتطلعلك تشوف في ايه
غادة: خلاص ياشريف من فضلك اطلع برة دلوقتي اعصابي متوترة ممكن
شريف: انا هسيبك تهدي بس اعرفي انتي مبقتيش زي الاول بقيتي حد تاني بيتلكك وبيعشق الخناق اه قبل منسي رشا كانت عاوزة ايه وعرفتيها ازاي عرفيني
غادة: ياشريف اطلع دلوقتي انا مضايقه سبني لما اهدي وهحكيلك ع كل حاجه
شريف : ماشي هسيبك علشان احمد جايلي كمان شوية يقعد معايا نلعب طاولة شوية
غادة: طب مقولتش ليه بدل منا قالعت هتخليني البس تاني كده
شريف وتلبسي ايه خليكي زي منتي واثفلي الاوضه متطلعيش هو جايلي ولا جايلك
غادة: انت قليل الادب ايه جايلك ده يا استاذ في حد يقول لمراته علي واحد صاحبه جايلك انت اتجننت ياشريف
شريف: انا اسف مقصدتش هي طلعت كده و**** معلش بقي ورحت سحبت نفسي وخرجت
قولت لنفسي ايه اللي انا انا هببته ده اديني عكيت ف الكلام ومش هعرف حتي عرفت رشا ازاي وكانت عاوزة ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
صوت طبلة ع الباب
شريف: انا جاي اهو انا ولا البواب النهاردة استني ياعم انت
احمد: متفتح يا بارد ايه بتعمل ايه ياجزمة
شريف: اهلا ياعم خش انا مش فايقلك
احمد: اوبااا ماشي
شريف : استني اشوف غادة نامت ولا صاحية
فتحت الاوضه لقيت غادة حاطة الهاند وكانت بتشرب سيجارة مشفتش السيجارة بس الدخان كتير بقولها ايه ده انتي بتشربي سجاير لينا كلام بعدين احمد برة هتطلعي
غادة: لا هنام
شريف : ماشي حسابنا بعدين
احمد: مالك ياض فيك ايه انتو كنتو بتتخنقو طبعا كالعادة
غادة: ايوة يا استاذ كالعادة منت عارف اهو ومش عارف صاحبك بيعمل ايه
شريف: انتي مش قولتي هتنامي
غادة: انام ايه انا عوزة العب معاكم
شريف: بكلم ف سري وبقول غادة لابسة العباية الخفيفة ده ليه بس مش مهم المهم انها جميله وكنت فرحان انها لبساها واحمد شايفها معرفش ليه
احمد: تعالي ياغادة البيت بيتك
غادة: ههههههه ماشي يا غلس بس اعملكو حاجه تشربوها اه صح شريف الامبوبة فضيت ونسيت اقولك ياحبيبي والست اللي بتغيرها غيرتلي الاستبن بس كانت ده لسة فيها وهي كانت مشيت هنعمل ايه بقي
احمد: تعملي ايه ف ايه قوم ياعم غير الامبوبة لمراتك انتو بتهزرو صح قوم قوم يابا هاتلي الاستبن وانا اغيرهالكم صبرنا يارب ع العيال ده
غادة: لو مش بتعرف خليك انا مش عاوزاها تفرقع ف وشي
احمد: تفرقع ههههههه لا متخافيش مش هتفرقع
ودخلت جبت الامبوبة فعلا وودتها المطبخ بس وانا ف المطبخ الاتنين كانو ف الصاله وشفت اللي اول مرة اشوفه ويلفت نظري بشدة غادة جاية عليا واحمد بيبص علي طيز غادة ايوة بيبص علي طيزها ولو عاوزين تشوفو طيز غادة شكلها ايه وجسمها
ادخلو علي صورتي هتعرفو اد ايه مراتي فيها لبونة وشرمطة ف جسمها يكفي نص الكوكب انا بصراحه هجت مش علشان المنظر لا علشان شفت مراتي بعين احمد صاحبي وكاني بشوفها لاول مرة مراتي جسمها جميل وطيازها طرية انا مش بعرف اوصف الجسم كويس بس اللي ممكن اقولهولكم انك هتشوفها تتخيلها بتدلع قدامك زوبرك او كسك هيقفو احتراما لجمالها ودلع ونعومة طيازها المهم غادة جايه ووراها احمد اللي. مخدش باله اني شفت نظرته لطيز مراتي
غادة: مترحمنا بقي بتفك ايه اطلع ياشريف برة وسيب احمد يتصرف
شريف: حاضر هطلع تعالي يا استاذ امبوبة اتصرف هههههههه
احمد: وسع يابني انت وهي كده غادة نوليني المفتاح البلدي
غادة: امسك
احمد بيفك الخرطوم بتاع الامبوبة الفاضية ويقولي
احمد: شريف هاتلي ده وطلع الفاضية برة علشان منضيقش المكان علشان لو فرقعت تفرقع واحدة بس ههههههههه
شريف: ودي ده ياغادة ومش عارف قلتلها وديها ليه مع اني عادي اني اوديها
غادة: انت مش راجل البيت يا باش مهندس اتفضل اطلع برة المطبخ ووديها اوضه اااطفال لحد ما بكرة ابعت ل ام اسلام بتاعت الانابيب تغيرها
شريف: راجل ونص وتلت تربع وبغمزلها علشان تفهم اني مش هينفع اقولها قدام احمد بصوت مسموع وهسيبك لوحدك بس الغريب انها اتجاهلتني وعملت مركزة مع احمد فروحت واخد الامبوبة وموديها عندنا ف شقتنا المطبخ ف وش الانتريه وعلي شمالها الصاله وعلي شمالها اوضه الاطفال يعني لما بروح الاوضه لا انا هشوفهم ولا هما هيشوفوني وفعلا ودتها ودخلت اوضه النوم اجيب سيجارة واولعها والمرادي عن عمد علشان اسيبهم لوحدهم لاني شكيت ان بينهم علاقه معرفش ليه
غادة: انت ولعت سيجارة طيب متجيش بقي هنا الا لما احمد يجرب الانبوبة ويشغلها لحسن تولع فينا يا استاذ
شريف: ماشي ياكشي تفرقع فيكي وفيه انا هقعدع النت

المهم مسمعتش حاجه بس شفت غادة العباية الخفيفة اللي لبساها داخلة ف طيزها واحمد جرب الامبوبة وخرج وغادة عملت قهوة بسرعه وجت قاعدة جمبنا ولعبنا شوية كل ده وانا مش قادر اشيل لا نظرة احمد لطيز غادة ولا لبسها الخفيف يعتبر اللي شبه اول مرة اخد بالي منه مش عارف في حاجه حصلتلي غلط فلقتني بقولها
غادة رشا جتلك هنا ليه يرضيك يا احمد رشا مرات مصطفي اللي حضرنا فرحه من شهرين تلاته كده الاقيها جاية زيارة لغادة عادي بس اللي مش عادي ان غادة مش عاوزة تقولي جت ليه انا قولت كده وعينك متشوف الا النور غادة اتحولت عليا وقالتلي
غادة : شريف انت بجد خسارة معاك الكلام احنا م البداية قررنا نتفاهم ونتفق ع كل تصرفتنا انها تكون مسئولة بس الظاهر كده ان سؤء التفاهم بينا وصل لاخره معايا انا داخلة انام ومتكلمنيش تاني ورشا ده يا استاذ انا عرفتها من الفرح اللي روحناه متنساش يا استاذ اني انا وهي من نفس الشارع ف اكيد جيران انت ف شغلك وانا عرفتها اكتر وهي بتتخانق مع واحد حيوان كان بيعاكسها وانا وهي مسكناه بهدلناه ده ف السوق يوم الخميس اللي فات لا اللي قبله ومن يومها عرفنا بعض واتعرفنا ببعض ودلوقتي كانت جاية عاوزة حجات ستاتي مني بس انا حبيت اريحك بس و**** ياشريف مخصماك ومش متكلمة تاني معاك
احمد: بس بس بس ايه ده كله انتو هتتخانقوا تاني لا انا نازل انتو الاتنيين مجانين وانت ياعم ادخل وراها صالحها بكلمة حلوة واعتذرلها ع سوء التفاهم اللي بينكم انا نازل علشان تاخدو راحتكم
بس غادة انا ليا عندك عشرة وهاخدها
غادة: اسفه يا احمد معلش هعوضهالك مرة تانيه
شريف: عشرة ايه اللي ليك عندها وسرحت ف الكلمة بس بسؤء نية وغباء
احمد: عشرة طاولة ياشريف مالك فيك ايه
لا انا هنزل احسن شكلكو كده بقي غريب سلام ياغادة بس وحياتي عندك لو ليا خاطر متزعليش
شريف: سيبك منها ياعم انا اتخنقت منها و**** بقت عيشة تقرف
احمد: اهدي يعني غلطان وليك عين تتكلم
شريف: اقعد يا احمد متنزلش عاوزك تعالي
احمد: عاوز ايه ياعم انت انا نازل سلام هبقي اعدي عليكو بكرة تكونو احسن سلام
احمد بيفتح باب الشقه ويقفله وراه ودلوقتي غادة ف اوضتها دخلت عليها لقتها نايمة ع بطنها وقلعت وفضلت بالاندر بس الاندر داخل جوة طيزها بين الفلقتين بالظبط لحتني قالتلي
غادة: بعد اذنك هنام لوحدي النهاردة
شريف: حاضر هحترم رغبتك وسبتها وطلعت
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )

وده الفصل الثالث من حكايتنا انتظروني ف الفصل الرابع ( منتدي نسوانجي سبب لمعرفة ميولي الجنسية )
اتمني تقدروا بس اني بحب التفاصيل وبحاول اعيشكم نفس الاجواء اللي عشتها بنفس التفاصيل
بتاعتها تحياتي وقبلات زوجتي غادة انتظرووووني �� M3rsMraty��

الجزء الرابع


الفصل الرابع من حكايتنا
( منتدي نسوانجي كان السبب ف معرفة ميولي وميولها)
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
احمد لما سبني ونزل وغادة دخلت اوضتها وقررت تنام لوحدها اليوم ده انا روحت ع الانتريه بس المنظر اللي شفته بتاع العباية الخفيفة اللي كانت داخله ف طيز غادة واللي شدني جدا خصوصا لما شفت عين صاحبي بيبص ع طيز مراتي انا قولت لنفسي انا لازم افهم في ايه وليه مضايقتش بالعكس انا كان عندي شعور متلخبط نتكلم بقي بمنتهي الصراحه انا حسيت بنشوة كبيرة جدا تقدر تسميها فرحة * اثارة * هيجان اي حاجه غير انها تكون شعور بالغضب وعدم الرضا عن المنظر اللي شفته وقررت ادخل علي جوجل واشوف يمكن الاقي جواب للسؤال اللي كتبته وكان
شفت صاحبي بيتحرش بمراتي وكنت هايج ?
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
ولقيت قصص كتير قريبة لنفس المعني ده فقررت ادخل اول حاجه تقابلني وشدني العنوان منتديات نسوانجي ? وقولت ايه الاسم ده فعملت حساب وهمي هنا وقررت ادخل اشوف ايه ده منتدي جنسي بصراحه كنت مرعوب ان حد يطلع يعرفني هنا المهم قريت قصه ورا قصه ورا قصه ولقيت اني فعلا ديوث ايوة ديوث بس الناس بتجمل الاسم خوف من فظاعة الاسم ويسمو نفسهم متحرريين ودخلت ع تويتر وغيره وغيره بس كل ما الاقي قصه تشدني وتطلع مش كامله اعمل بحث عليها الاقيها موجودة كامله هنا علي نسوانجي قلت بس لما نشوف ايه نسوانجي ده لقيته المنتدي الاول ف عالم الجنس وليه قواعد صارمة جدا خصوصا مع المخالفين بس عيبه الوحيد انه مينفعش تحذف حسابك منه زي اي موقع ( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
عادي انا فعلا ديوث نظرة الفرح اللي حركتني من جوايا بتقول كده الكلام اللي قريته بيقول كده القصص الصور كل حاجه انا اكتشفت حد تاني والسبب طيز غادة ونظرة صاحبي ليها ورد فعلي السلبي ف التعامل مع الموقف ( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
ف الوقت ده كل ده اكدلي اني فعلا ديوث او زي ما الناس تحب يطلق عليهم لقب) ( متحرريين )
ودخلت ع غادة الاوضة لقتها لسه صاحية الفجر كان فاضله ساعتين مثلا وهي لسة صاحية بس اللي شدني بقي ان كل مكان ف الشقه كنت بتخيل مراتي بتتناك فيه مع اعز اصحابي احمد لا وايه انا اللي بعزمه علي كس مراتي وبزازها وطيزها اللي كانت سبب ف كسم اللي وصلتله ده المهم فتحت باب الاوضة لقتها صاحية بس لبسة قميص احمر اللي عامل زي الحرير ستان القميص ده غادة مبتلبسوش الا ماتكون عايزة تتناك وف قمة هيجانها وبما اني لسة عارف ميولي وهي هايجه فتخيلت اني بفتح الباب وبسالها. ( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
شريف: غادة انتي خسارة فيا وعاوز احمد ينيكك
غادة: طب مهو بينكني يامعرص ايه الجديد انت بس اللي خول ومتعرفش
شريف: بينيكك بجد وهوب الاقي احمد داخل علينا وعريان وزبه واقف ورفع رجلها وفتحهم وكسها بان ودخل زبه بعزم مافيه وانا بقولو نكها نكها نكها الشرموطة نكها يا احمد انا فوقت لقيت غادة بصالي وبتقولي
غادة: شريف شريف انت اتجننت انت بتقول ايه
( بس فوقت ع نبرة هادية منها يمكن علشان هي هايجه معرفش فقررت احكيلها كل اللي حصل معايا)
غادة: فهمني ياشريف احسن وديني اصوت والم الناس عليك ايه اللي انت قولته ده
شريف: اهدي بس ياحبيبتي هفهمك كل حاجه
ورحت مطلع سيجارة مولعها ومديهالها وولعتلي سيجارة كمان
غادة: ايه ده وكمان بتولعلي لا ده انت شكلك عامل عامله ايه اللي حصل يا باشمهندس دنتا كنت هتزعقلي لما شميت الدخان ودلوقتي بتولعلي لا اكيد حصل حاجه بعد احمد ما مشي صح
شريف: صح بصي ياستي وركزي معايا بس توعديني متاخديش اي موقف او قرار غير بكرة الصبح لما تصحي تكوني هديتي لان اللي هقولهولك ده انا نفسي مكنتش مستوعبه غير لما شفته بعيني ماشي وعد
غادة: وعد ياشريف
شريف: طب الاول احمد لما جه وانتي خرجتي كنتي ( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
لابسة عباية خفيفة معرفش ليه بصيت علي طيزك وانتي بتسلمي ع احمد شفت العباية بتاعتك داخلة بين فلقة طيزك
غادة: بتقول شفتني وسكت مقولتليش ليه
شريف: ممكن بس متقاطعنيش خالص غير لما اخلص وبعدها اسالي زي مانتي عاوزة متفقين ولا اسكت ومتكلمش
غادة: موافقة اتكلم يارب نخلص بس اين كان اللي هتقوله هعتبره حاجه جميلة بدليل انك مش نكدي لا بتضحك وبتولعلي سيجارة كمان تغير مفاجئ انا حبيته
كمل
شريف: اه شفتك وسكت ومعرفش ليه سكت بس ده اللي حصل المهم لما قولتي تشربو ايه وروحتي ع المطبخ لمحت احمد بيبص عليكي بالتحديد ع طيزك وبرده سكت بصراحه هجت عليكي جدا معرفش ليه
لكن انا فضلت اسال نفسي ايه اللي حصلي ده معرفش لما احمد مشي كتبت ف جوجل نفس الموقف ولقيت ده
غادة: ايه ده موقع سكس
شريف: اه بس الاول تعالي نقرا كام قصه وانتي هتعرفي ايه اللي حصلي
( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )
غادة: ولعلي سجارة تانية
شريف: حاضر ياحبيبتي انا هسيبك بس عاوز منك حاجه متحكليش عليها دلوقتي
غادة: عاوز ايه
شريف: عاوزك تكتبي شعورك لما حكتلك اللي حصل وتكتبيه وتعملي زي او دوري ف منتدي نسوانجي ده علي نفس اللي حسيتي بيه ومتعرفنيش غير لما تقري وتحكمي علشان تعذريني لان لكل حد مننا ميول مختلفه يمكن مكنتش اعرفها بس لقتها موجودة بدليل اللي حصل وسكوتي النهاردة
غادة: ماشي اعملي قهوتي وهاتهالي وتعالي لما نشوف اخرتها معاك ومع ههههههه( حصري لمنتدي نسوانجي حكاية تحرر غادة وشريف )

شريف: مع خولنتي صح من هنا ورايح مش عاوزك تندهيلي باسمي عوزك دايما تقوليلي يا معرص يا خول انا فعلا بحب كده بس اقري الاول علشان نعرف ميولك انتي كمان
غادة: ماشي اتفضل بقي عوزة اشوف ميولي هتطلع ايه وصح ولا غلط
شريف: ماشي يا قلب وعقل وروح احمد اقصد شريف واتعمدت اقول احمد
علشان اشدها للمنطقة اللي عاوزها تكون فيها ف الجنس عاوزها عشيقه وخاينة بتخيل بجد ان احمد بينكها بس مقدرش اصارحها بكده
دخلت المطبخ وسبتها عملتلها القهوة بس وانا ف المطبخ اتسحبت اشوف ايه وضعها لقتها نايمة ع جنبها الشمال وضهرها للباب فمشفتنيش وواخدة مخدة بين رجلها وفاتحه علي قصه الصور اللي خدت بالي منها انها بنتين وراجل ومرة تشغل فيديو راجلين وبنت وهكذا وماسكة الموبايل ف ايد والتانية يتلعب ف كسها وبعدين تبل صباعها من ريقها تدخلو ف طيزها مش عارف هي كانت ملحظاني وهي بتعمل كده ف اتعمدت تثيرني ولا بعفوية وهاجت ع قصه ولا تكونش عاوزة تتناك من اتنين كلام كتير واسئلة اكتر بدون جواب رجعت المطبخ تاني وكلي امل انها تبقي شرموطة ايوة شرموطة احنا من اول يوم جواز واحنا متفقين ف كل حاجه الا حاجه واحدة بس ان امها تطلع تعيش معانا غير كده غادة بالنسبالي حلم كنت شايفه صعب الوصول
صبيت القهوة وودتها لها وروحت ممد وراها قلعت الشورت بتاعي وبقيت عريان ومددت بحيث ان دماغي خلتها مكان المخدة يعني لتحت وراكها ورفعت رجلها اليمين حطيت دماغي ووشي بقي ف كسها ونزلت وركها عليا وطلعت لساني فضلت اداعب زمبورها بلف لساني الحس وامص ف كسها بس عارفين امتع حاجه ف الموضوع انها كانت مستمتعه لدرجة انها نزلت مرتين ع لساني وروحت قايلها غادة حبيبتي بتقري ايه واكتشفتي ايه انا مشتاق اعرف جوابك
غادة: شريف انت عاوزني اتناك من احمد
شريف: مش عارف انا عاوز وخايف انتي رائك ايه
غادة: انا عاوزة هو اللي يعوزني مش احنا اللي نجري وراه علشان ميشكش فينا وبعدين احمد ذكي خلي بالك يعني متلخبطش بالكلام قصاده سيب الموضوع عليا بس الاول انا كمان عاوزة اتاكد من اختيارنا بص سيب الموضوع عليا بس متغيرش اتفقنا
شريف: اتفقنا
غادة: بس فيه سؤال كده انت حابب احمد بس
اللي ينكني ولا عاوز تشوفني بتناك سواء احمد او غيره شريف: حاليا احمد يمكن علشان معرفش غيره
غادة: مسالتنيش انا عاوزة ايه
شريف: ايه ياحبيبتي
غادة: عارف البت رشا مرات مصطفي اللي اتخنقت معايا بسببها
شريف: اه مالها
غادة: عارف فاكر لما قولتلك اتخنقت مع حد وانا وهي بهدلناه يومها عزمت عليها علشان الحيوان ده كان زنق فيها ف السوق ونطر عليها لبنه
شريف: لا واحدة واحدة عليا كده واحكيلي ورحت قايم معدول ولت سجارة ليها وسجارة ليا وخدت الموبايل منها اللي كانت فتحاه علي منتدي نسوانجي حطيته ع الكوميدينو وقولتلها احكيلي بقي بالتفصيل ايه اللي حصل معاها ودورك كان ايه
غادة: بص طالما حياتنا الجنسية بقت ع المكشوف يبقي مفيش داعي للكدب وهحكيلك بصراحه
يومها كنت ف السوق عادي بتفرج علي قمصان فدخلت محل عنده القمصان ده وقفت عجبني القميص الفوشية اللي فوق الركبة
شريف: اه عارفه ده بيكون مبين كسك مش الشفاف ده صح
غادة: ايوة اللي قطعته يا خول المهم لقيت رشا دخلت نفس المحل انا عارفاها من يوم فرحها اللي حضرناه سوا قبل ما نتجوز لقتها داخله وفضلت تتفرج بعنيها كده الدنيا كانت زحمة انت عارف بقي سوق الخميس عامل ازاي موووت وراح واحد واقف وراها زنق فيها كده عامل كانه بيتفرج فهي لقتها بصتله كده وسكتت ومتكلمتش الغريب انها ع وشها مكنتش مضايقه انا بقي لمحت الخول اللي كان بيزنق فيها بيحط ايده علي طيزها ويحسس عليها انا قولت هتلف تبهدل امه وتروح بيه القسم بس معملتش حاجه لقيته بيقرب علي ودنها وبيقولها حاجه وبعدها لقيته سبها ومشي وهي بتلف حواليها تشوف راح فين انا قولت بقي مكنتش واخدة بالها وبتدور عليه هتبهدله تصوت اي حاجه لا معملتش كده لقتها طلعت وراه انا قولت لا مبدهاش لازم اعرف في ايه وحكايتها ايه ومين ده وازاي متكلمتش لقتها دخلت بيت كده دورين ف نص السوق انا دخلت شريف: حاليا احمد يمكن علشان معرفش غيره
غادة: مسالتنيش انا عاوزة ايه
شريف: ايه ياحبيبتي
غادة: عارف البت رشا مرات مصطفي اللي اتخنقت معايا بسببها
شريف: اه مالها
غادة: عارف فاكر لما قولتلك اتخنقت مع حد وانا وهي بهدلناه يومها عزمت عليها علشان الحيوان ده كان زنق فيها ف السوق ونطر عليها لبنه
شريف: لا واحدة واحدة عليا كده واحكيلي ورحت قايم معدول ولت سجارة ليها وسجارة ليا وخدت الموبايل منها اللي كانت فتحاه علي منتدي نسوانجي حطيته ع الكوميدينو وقولتلها احكيلي بقي بالتفصيل ايه اللي حصل معاها ودورك كان ايه
غادة: بص طالما حياتنا الجنسية بقت ع المكشوف يبقي مفيش داعي للكدب وهحكيلك بصراحه
يومها كنت ف السوق عادي بتفرج علي قمصان فدخلت محل عنده القمصان ده وقفت عجبني القميص الفوشية اللي فوق الركبة
شريف: اه عارفه ده بيكون مبين كسك مش الشفاف ده صح
غادة: ايوة اللي قطعته يا خول المهم لقيت رشا دخلت نفس المحل انا عارفاها من يوم فرحها اللي حضرناه سوا قبل ما نتجوز لقتها داخله وفضلت تتفرج بعنيها كده الدنيا كانت زحمة انت عارف بقي سوق الخميس عامل ازاي موووت وراح واحد واقف وراها زنق فيها كده عامل كانه بيتفرج فهي لقتها بصتله كده وسكتت ومتكلمتش الغريب انها ع وشها مكنتش مضايقه انا بقي لمحت الخول اللي كان بيزنق فيها بيحط ايده علي طيزها ويحسس عليها انا قولت هتلف تبهدل امه وتروح بيه القسم بس معملتش حاجه لقيته بيقرب علي ودنها وبيقولها حاجه وبعدها لقيته سبها ومشي وهي بتلف حواليها تشوف راح فين انا قولت بقي مكنتش واخدة بالها وبتدور عليه هتبهدله تصوت اي حاجه لا معملتش كده لقتها طلعت وراه انا قولت لا مبدهاش لازم اعرف في ايه وحكايتها ايه ومين ده وازاي متكلمتش لقتها دخلت بيت كده دورين ف نص السوق انا دخلت
وراها البيت عبارة عن اول ماتدخل المدخل بتاعه السلم ف وشك وعلي شمالو باب حديد كده زي ما يكون مخزن بدورين مش بيت زي ماكنت فاكرة هي دخلت وسابت الباب مفتوح
شريف: يعني رشا يطلع منها كل ده طب سابت الباب مفتوح ليه غادة: شريف متقاطعنيش لما اخلص ابقي اسال بقي بس متقاطعنيش وزي منت ليك سر انا كمان ليا سر وكويس اننا بنكشف ورقنا لبعض
شريف: طيب اتكلمي لما اعرف حكاية السر ده
غادة: لما دخلت وراها فيه زي استندات كده انا اداريت ورا واحد منهم وكنت شايفاهم بس هما مش شايفيني
لقيت الراجل اللي كان بيمد ايده ويحسس علي طيزها ورشا الشرموطة هاجت قاعد علي كنبه جوة وفاتح سوسته بنطلونه وزوبره ايه اممممم كبير اوي ضخم عارف انا شفته اتخضيت بجد سوري يعني ياشريف زوبره ادك مرتين واتخن كمان ولا منظره وهو واقف
ايه راح ماسكها من شعرها ونزلها علي ركبتها وهو وقف وراح قالها
صاحب جوزها: مصي يا متناكة ياشرموطة يالبوة مصي زوبري كويس يا حيوانه
رشا : حاضر يا نن عين رشا هعملك كل اللي انت عوزه بس ارحمني ونكني انت عارف صاحبك مسافر وانا لسة عروسه وعاوزة اتنااااك مش قادرة بجد اووووف
افشخ الشررموطة بتاعتك
انا ف سري مكنتش عارفه ادخل افضحهم ولا اسيبها وامشي ولا اتفرج ولا اعمل ايه انا لقيت ايدي نازله ع كسي وبلعب ف نفسي لما شفت منظر زوبره خصوصا لما قالعها بس لقتها بتقولو لا كده تقفل الباب انا اتخضيت ومش عارفه اعمل ايه

روحت مدارية هو مشفنيش وراح متربس الباب من جوة وبقي كده هو وهي وانا بس هما مايعرفوش انا فضلت احمد ربنا اني بتسوق من غير التلفون بتاعي والا كان زمانه رن وبقت مصيبه وقتها
ولقيته راحلها تاني رجعت وقفت انا ف نفس مكاني الاولاني علشان اقدر اشوفهم من تاني راح ع الكنبه وخلع كل هدومه بقي واقف عريان تماما جسمه زي جسم احمد كده
شريف: هو انتي شفتي جسم احمد فين
غادة : بقولك جسمه مش زوبره مالك ياخول عاوزني اشوف زوبره ولا ايه
شريف: اه لا انتي شوقتيني لزوبر صاحب مصطفي مش بتقولي زوبره اد زوبري مرتين وضخم كملي بقي موضوع رشا متخرجيش برة الموضوع
غادة: ماشي وراحت رشا مقلعاه كل هدومه بعد ما قفل الباب واطمنت ان محدش هيدخل عليهم ههههههههه مهي اللبوة متعرفش اني حضرت كل حاجه صوت وصورة زي افلام البورنو.بس ايه بليت صوابعي ورفعت العباية وروحت منزلة الاندر بتاعي ودخلت صوباعي ف كسي من كتر الهيجان اللي كنت شيفاه مش عارفه كله كوم ولما رفعها علي زوبره الضخم ده لقيت ميتي نزلت زوبره اووووف يا شريف اووووف منه
ياشريف انت زبك وقف ليه انت هجت علي زوبره
شريف: لا هجت لما اتخيلت منظر مراتي بتشوف زوبر تاني كان عاجبها كان نفسك انتي اللي تكوني مكانها صح يالبوة
غادة : بصراحه انت عارف ان الحاجه اللي عوزاها بعملها صح
شريف: صح ايه ده معناه ايه انتي اتناكتي منه لوحدك بعد ما مشيت ولا اتناكتو مع بعض وازاي اتكلمي
غادة : هقولك كل حاجه بالتفصيل


انتظرووووونا ف الجزء الخامس ( خيانة زوجية )
من فضلكم لو القصه عجبتكم متنسوش الضغط ع زر الاعجاب وسيب تعليق بناء يشجعنا ع التكمله من فضلكم تحياتي وقبلات زوجتي غادة
â‌¤â‌¤M3rsMratyâ‌¤â‌¤


الجزء الخامس

وذي ما تعودنا نبذه مختصرة عما سبق
حبيت غادة اتجوزنا وخلتي تعبت من هنا اتعرفت باحمد اللي بقي صاحب عمري وعشيق غادة مستقبلا بعد الموقف الرجولي اللي عمله معايا ف المستشفي غادة اتعرفت برشا مرات مصطفي اللي اغلب شغله سفر بالصدفه اكتشف ميولي ونكشف اوراقنا كلها لبعض بعد ما شفت مراتي وعبايتها داخله في طيزها وكان رد فعلي سلبي خصوصا بعد ما صاحبي شافها ومن وقتها بحاول ادور انا ايه وحصل ايه وليه ماتكلمتش ولا اضايقت حاولت ادور علي اجابات ل أسئلتي اللي اكتشفتها موجودة داخل منتديات نسوانجي ومن هنا عرفت ميولي لدياثه ايوة بحب اشوف مراتي بتتناك قصادي بس بدون ما اللي بينكها يكون عارف مجرد التمثيلية اللي بتحصل قدامي ك تحرش ونظرات وهمزات كفيلة انها تثيرني جنسيا اقوي مليون مرة من الجنس نفسه وبعد ما غادة شافت مرات مصطفي اللي اتناكت قصادها ف المخزن ابو دورين وحكتلي الحكاية اللي كان محتواها واهمها القطعه ده

هجت لما اتخيلت منظر مراتي بتشوف زوبر تاني كان عاجبها كان نفسك انتي اللي تكوني مكانها صح يالبوة
غادة : بصراحه انت عارف ان الحاجه اللي عوزاها بعملها صح
شريف: صح ايه ده معناه ايه انتي اتناكتي منه لوحدك بعد ما مشيت ولا اتناكتو مع بعض وازاي اتكلمي
غادة : هقولك كل حاجه بالتفصيل
ومن حيث انتهينا نكمل
وصف للحالة والمكان
غرفة النوم داخل شقتي بالمنطقه الشعبية: الانوار مطفاءة تماما الا من بعض الاسبوتات التي تعطي للغرفه طابع خاص مع اللون الاحمر الذي كان يساعدنا ع الاسترخاء والاثارة خصوصا انه عند اضاءة هذه الاسبوتات تعني انها اشارة للمضاجعه واقامه علاقة حميمية بداخل جدران الغرفه التي لطالما مارسنا بها الحب مرارا وتكرارا
اما عن الحاله فكانت غادة ترتدي قميص احمر شفاف وهو ما ارتدته لي في ليلة زفافنا ولكن مع الفارق

وكملت غادة كلامها عارف ياشريف انا خايفة نخسر بعض خايفة اخسرك بجد او تنزل من نظري او حتي انت اللي تستحقرني بص ياشريف شريف بتعمل ايه بس بقي ااااااه اااااوف لااااااااا كفاااااااااية يا شرييييييييييييف
مش قااااادرة طيب استناااااا طب طب طب اووي اوي نكني اوي قوم نكني بس امسك حلماتي حطهم ف بوقك كلهم قطعهم انا هايجة اوووي هاااايجة مووووت مش قااادرة تعباااانه
وهي بتكلمني انا خلاص بطلت اني اركز ف كلامهابض وبحاول افكر ف اي حاجة تانيه علشان منزلش كسم لبني وابان قدامها اني بقيت كده خول فقلت لنفسي لا اهدي كده وركز واخلع م الموضوع كله بصنعه لطافة احسن يتهد المعبد ع اصحابه بصراحه خفت جدا اني اهيج اكتر من كده ولبني ينزل دنا لسه يدوبك بنقول ياهادي بس قولتلها احمد عجبك لقتها بصتلي اوي ايه بتقول ايه قولتلها احمد عجبك قالتلي هقولك بس مص صدري قولتلها لا قولي الاول قالتلي انت عاوز ايه عجبني ارتحت قلتلها لا مرتحتش قولي الاول عجبك ونفسيك يكون مكاني دلوقتي قالتلي اه عوزاه بس انت هترضي ازاي قولتلها ارضي ايه انا اللي بقولك غادة انا بجد نفسي اشوفه بينيكك اتخيلي كده بيخبط علينا هااا اتخيلي
ااااااه ياشريف طيب انزل انت هات حاجه من تحت احمد مش غريب
وهتعملي ايه يالبوة بعد ما انزل
هخليه ينكني ويفشخني هقولة شريف معرص
وعاوزك تنكني
لا ياغادة لا كده هتفصليني بجد واقوم من علي كس غادة اللي كنت بلحس فيه وشيلت ايدي من ع زمبورها
وقلتلها غادة انا كده هزعل انا طالب منك حاجه حتي ف كسم الخيال مش عارفة ايه الجهل ده انتي مبتفهميش وشدينا سوا
لقتها بتقولي شريف انت اتجننت انت ازاي تزعقلي كده انت مجنون وبعدين انا كل ده بهاودك ع اد عقلك انت فعلا عاوز راجل تاني ينكني ينيك مراتك ياشريف رد اتكلم
اه ياغادة عاوز اشوفك نايمة مع حد غيري مش عارف ليه بس انا لما بتخيلك كده بكون هايج ومستمتع جدا ويمكن انتي لاحظتي ده بصي ياغادة انا مش عاوز منك غير شوية حركات مش لازم ينيكك يعني عوزك بس تدلعي عليه
شريف انت ف وعيك انا لحد دلوقتي معتبراك بتهزر مش اكتر من كده غادة كانت عاوزة تتاكد من كلامي بجد ممكن يكون خايفة اني بعمل فيها مقلب بستدرجها الغريب اني لما قولتلها اه عوزك تتناكي قصادي قالتلي موافقه بس بعد كده غيرت كلامها ليه معايا مش عارف وطبعا مقدرش اضغط عليها ممكن تفضحني وتقول للناس جوزي عوزني اتناك يا نااااس وتبقي فضيحه لا انا لازم اهدي اللعب شوية علشان منطورتش اكتر من كده
غادة انتيي اتجننتي لا طبعا مش عاوز حد يلمسك فكرك انا سبتك علشان زعلان لا انا عملت الحوار ده كله علشان كانو هيجو فقولت اغير اللي بنعمله ونتلهي شوية ف اي حاجه مش انا ياغادة الراجل اللي يقبل ع نفسه انه يجيب حد لمراته وف نفسي عمال اقول ايه ده اللي انا بعكه ده يا غبي كده هتخليها تخاف منك
رحت فوقت بعد غيبوبة سرحان طويله ف اعماقها قصيرة جدا ف وقتها مكملتش ثواني معدودة ولقيت غادة بتقولي اه انا قولت كده برده اكيد بيهزر مهو مش معقولة وصلت بيك البجاحه انك تطلب مني. ان احمد يجي ينكني لمجرد ان زوبره اتخن منك زي ماقولتلي
انا اتصدمت زي ماقولتلي انا راجعت كلامي ولا مرة اتكلمنا عن زوبر احمد غير مرة واحدة بس اللي كانتذي من شوية صغيرة بس برده متكلمناش عن زوبره وهنا بدا الفار يلعب ف صدري. معقولة غادة تكون هي واحمد طب ازاي لا طبعا هي غلطت مش اكتر من كده ده كلمه احااا انا شاغل بالي ليه لا مهو انت لو هتغير عليها تلغي الفكرة لكن هتشك وتحسب وقالت وعادت يبقي كسم عيشتك هتكون خراب ورودي احااا ممكن متكونش بنتي لا انا كده فعلا اتجننت اهدا صوت بعيد بيقرب شريف شريييف شريييف شرييييف
ايه ياغادة
غادة انت خليت فيها غادة انا عمالة انده عليك من بدري مالك بس سرحت ف ايه
غادة عاوز اقولك ع حاجه انتي بامانة بامانة وهصدقك قول ياشريف مالك انت بقيت غريب
غادة انتي ليكي علاقه باحمد
غادة تضحك انا واحمد ازاي هو انت سايبنا علشان نتنفس اه ياشريف احمد ناكني وكل يوم بيجي ينكني ويفشخني لما بتكون ف الحمام بينكني وافضل اصوووت
ايه ياغادة انتي بتتريقي عليا
اعملك ايه ياشريف منت كلامك ايه ده انت زبك بيقف ليه شريف انت بجد حابب ان احمد ينكني
رد
بصراحه ياغادة اه مش قادر كل ما اتخيله معاكي زبي بيقف وبكون مستمتع جدا وبقرب ايدي من كس غادة الاقي غادة شهوتها نازلة ايه ده يالبوة طب عمالة بتماطليني ليه منتي كمان هايجه
بص ياشريف انت ممكن تكون بتعمل فيا مقلب او بتشك فيا فعاوز توقعني
انا والنعمة لا ابدا طيب اعملك ايه علشتن تصدقي اني عاوزك تتناكي من غيري
خلاص انا ارن علي احمد واقوله يطلع يكلمك وانت تقوله انك عاوزه ينكني
لا طبعا ياغادة مينفعش بصي انا اللي بفكر فيه انه هو اللي ينيكك من ورايا كاغتصاب مثلا بحيث انه ميمسكش عليكي ولا عليا ذله لحد ما نجيب رجله ايه رايك
طيب وبتفكر ف ايه دلوقتي ونيم كسم زبرك ده انا هايجه يا تيجي نكمل نيك
لا ياغادة مش هينفع لازم اسيبك هايجه لحد احمد ما يجيلك علشان لما يحصل المراد تكوني متمتعه بجد مش مجرد انك بتراضيني او بتنفذي رغبتي
خلاص ياشريف موافقه بس بشرط
شرط شرط ايه وعلامات الاستغراب علي وشي
بص ياشريف انا مش ضمناك لان الحجات ده فيها قطع رقاب
انا هصورك فيديو تقول فيه الكلام ده علشان لو حصل حاجه اكون ضامنه نفسي
ضامنه ازاي
هتنفذ شرطي هعملك اللي انت عوزه
موافق هاتي موبايلي
لا موبايلي انا ياشريف اصبر
غادة تدخل الغرفه تجيب موبايلها وانا انا عمال افكر مع نفسي ده الوقت المناسب انك ترجع ف كلامك لو فعلا مش عاوزها تتناك لانك لو متراجعتش دلوقتي وهي اتناكت متقدرش تقولها لا فكر ياكسمك وهوووب غادة جاية عليا وصدرها بيترج كل بز منهم بيقول بصوت عالي انا شرموطة وجوزي عرص واحمد عشيقي بينكني والخول جوزي عاوز كده
احااااا ياشريف هو انت كل شويه هتسرح مالك بص انا بزهق بسرعه لو مركزتش معايا هتقول ايه بالحرف اعتبر كل حاجه ملغية
موافق
موافق ياغادة عوزاني اقول ايه
هتقول بالحرف غادة حبيبتي انا بفكر اخلي احمد ينيك مراتي وهحاول اسيبهم لوحدهم واتحجج باي حاجه علشان ينكها انا خول ومعرص واحمد او غيره ينيك مراتي علي سريري من غير مايعرف اني عارف وانا اللي هدبر كل حاجه من االف للياء وقولت لغادة لو منفذتيش هتبلي عليكي وافضحك وانتو صعايدة يعني ممكن اوي تتقتلي من عمامك
وفعلا قولت كل اللي قالتلي عليه بالحرف وخدت الفيدو ودخلت الاوضه علشان تشيل كارت المومري اللي عليه فضيحتي واعترافي باني عرص بس عارفين انا مضايقتش بالعكس كل كلمة كنت بقولها كانت بتخليني اغلي من جوايا مضاااايق جدا ازاي هستني لبكرة علشان اخلي احمد ينيك مراتي والوقت عدي كانه دهر عمر تاني فوق عمري طول الليل غادة نايمة لوحدها وانا مجلبش نوم وفضلت افكر ازاي اخلي صاحبي ينيك مراتي
وجتلي فكرة بنت حررااااام بجد انا لحد دلوقتي معرفش عملتها ازاي بس اللي اقدر اقوله اننا كنا مستغربين جدا جريت ع غادة علشان اصحيها لقيتها مش نايمة يدوبك كنت هفتح الباب هو كان متوارب سنة صغيرة وسمعتها بتقول معقولة ياشريف اللي انت عملته ده ازاي قبلت عليا كده انا مراتك متغيرش عليا انا نضيفة وواخدني من بيت نضيف ازاي بس تفكرني كده وازاي اطاوعك انا سمعت كده وكل حاجه اتهدت كنت راسمها وفرحتي اتحولت بس اتسمرت مكاني ومردتش اتكلم وفضلت اسمعها لقتها بعدها بتقول ماشي ياشريف انا هعمل اللي انت عاوزه وبعدين احمد مش غريب ده صاحبنا وشكله حلو جسمه حلو بس ياتري زي شريف يعني دقيقة ولا بيطول ولا ايه انا سمعت كده ورحت داخل عليعا قلتلها لا بيطول وهيفشخك ومتخافيش انا من هنا ورايح هكون المعرص بتاعك اللي هيجبلك الرجالة اللي ينكوكي غادة يخربيتك خضتني انت واقف من امتي ياشريف ولا تحب اقولك واقف من امتي يامعرص بصي بقي انا كنت شاكك ان احمد بينيكك بس لما سمعتك دلوقتي اتاكدت انك ملكيش اي علاقه بيه
غادة انا فكرت ف حاجه وهنفذها بكرة
حاجة ايه ياشريف
بصي مش احنا عاوزين احمد ينيكك وانتي وافقتي وانا موافق
اه
طيب انا جتلي فكرة بنت حرااام هتخلي احمد ينيكك من غير انا ما اكون عارف وهو يكون متاكد انه بيخوني مش انا اللي مرتب لكده
ايه ياشريف شوقتني
بصي يا غادة انا هرن ع احمد كمان شوية
دلوقتي ياشريف الوقت متاخر اوي
غادة استني بس
ايوة هترن عليه وبعدين
انا هرن عليه علشان اقوله ...........
لو عاوزين تعرفه انا هقول ايه ل احمد اللي بيها اخلي ينيك غادة مراتي ع سريري بدون مايشك فيها او فيها انتظرووووو الجزء السادس من قصتنا
[ الانفصال والعودة ]
والاهم لو القصة عجبتكم دوس ع الاعجاب ومتنساش التعليق التعليقات هي مقياسكم لجودة القصه
من الاخر كده لو مفيش تفاعل هتاكد انها قصه وحشة وهضطر اطلب غلقها لكن لو لقيت تفاعل وف كل تعليق الاقي كلمة كمل ياشريف خصوصا ان الحل اللي فكرت فيه ده ميخطرش ع بال حد نهااائي
تحياتي وقبلات زوجتي غادة

â‌¤M3rsMratyâ‌¤

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق